به وبلاگ بازیکنان خوش آمدید.

درباره وبلاگ


با سلام دوست عزیز.لطفا بدون نظر دادن از وبلاگ خارج نشوید!

نويسندگان

لینکهای مفید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 46945
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 18
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 46945
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

عکس اشنایدر

 

بیوگرافی زلاتان ابراهیمویچ

 

زلاتان در سوم اکتبر 1981 در شهر مالمو به دنیا آمد پدر او شفیق و مادرش پورکا که هر دو مسلمان و اهل بوسنی و هرزه گوین می باشند .
خانواده زلاتان در سال 1978 در زمانی که جام جهانی آرژانتین در حال برگزاری بود به کشور سوئد مهاجرت کردند . و بعد از دو سال به تابعیت سوئد در آمدند . پدر زلاتان در مورد زندگیش می گوید : من هرگز به خاطر آنچه به دست آورده ام ، گذشته خود را فراموش نمی کنم که چه کارهای سخت و پستی در سوئد انجام دادم و می دانستم که خداوند پاسخ سختی های ما را خواهد داد.
یورکا مادر زلاتان نیز در مورد پسرش می گوید : هر بار را در تلویزیون می بینیم که موفق می شود گل بزند به خود می بالیم که تلاشهای ما امروز نتیجه داده است و همیشه به خاطر این موفقیت خداوند را شکر می کنیم .
زلاتان در محله اسکانلان بزرگ شد و به خاطر قد بلندش در 15 سالگی به بسکتبال روی آورد . اما در سال 1996 در جام ملتهای اروپا چون تیم سوئد غایب بود از تلویزیون شیقته بازی بازیکنانی چون آلن شیرر و پاتریک کلایورت شد ، همچنین او عاشق بازی ستاره معروف سوئد، هنریک لارسن در جام جهانی 1994 بود .
او توانست در 15 سالگی وارد باشگاه معروف مالمو شد و خیلی زود توانست استعداد خود را در فوتبال نشان دهد . همچنین او به علت اصلیت بوسنی اش توانست به مدت 2 سال در تیم نوجوانان و جوانان و حتی تیم ملی B بوسنی بازی کند و ملی پوش شود .
او با قد بلندش و شمع گلزنی بالایش فارگو پانچسف گلزن سابق و معروف تیم یوگسلاوی را در اذهان زنده می کرد ، اما تصمیم نهایی او و قبولی ملیت سوئد بسیاری از هموطنان واقعی اش را ناراحت کرد .
در سال 1999 آرسن وانزه مربی تیممصرانه خواهان استخدام زلاتان بود اما هرگز موفق نشد تا اینکه زلاتان در 22 مارچ 2001 با رقمی حدود 8/7 میلیون یورو سرانجام به باشگاه آژاکس آمستردام پیوست و زیر نظر رونالد کومان بسیار در فوتبال پیشرفت کرد . او توانست با فوتبال خوب خود و گلزنی هایش عملا به یک ستاره در لیگ و و بدل گشت او طی 74 مسابقه که در مدت دو سال برای آژاکس انجام داد 35 گل به ثمر رساند .
زلاتان توانست با تیم ملی سوئد به 2004 راه یابد او با خود به تیم ایتالیا پیش از پیش فروش زلاتان نشدند .ایتالیا پیوست . بازی های خوب و تماشایی زلاتان در تورین ایتالیا از کرد . در همین سال باشگاه رئال مادرید پیشنهاد عجیب 70 میلیون یورویی خود را برای به خدمت گرفتان زاو یک فوق ستاره ساخت و او را در سال 2005 به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال مطرح لاتان مطرح کرد که با وجود مبلغ هنگفت پیشنهاد اما سران باشگاه حاضر به و در این باره می گوید : من فکر می کنم اگر بخواهم ، در همین یوونتوس هم می توانم به قهرمانی در اروپا و جهان برسم و بر ای این کار فقط باید تلاش خودم را بیشتر بکنم . اما سقوط یوونتوس به دسته ذو ایتالیا بع علت تبانی و مشکلات زلاتان با این تیم باعث شد تا با قرار دادی به مبلغ 24 میلیون یورو زلاتان به تیم اینتر میلان بپیوندد .
زلاتان خود نیز چندان تمایلی به حضور در جمع نداشت مورد توجه قرار گرفت زلاتان همراه تیم سوئد در یک چهارم نهایی به تیم خوب هلند برخورد کردند و نتواستند از پس حریف براید و با جام خداحافظی کردند . اما یورو 2004 برای زلاتان مانند پله ای بود به سمت صعود او در 31 اوت 2004 با قرار دادی به ارزش 19 میلیون یورو به تیم معروف
زلاتان در اینتر یه ستاره بود و گلهای زیادی هم زد حالا دیگه تو اینتر هم نمود و رفت به بارسلونا....
اما در بارسا با وجود تعدد مهاجمان نتونست موفقیت زیادی بدست بیاورد و دوباره به میلان برگشت .میلانی که این روزها حال خوشی ندارد ونتایج ضعیف بدست اورده . . .


 

بیوگرافی خوان ماتا

بیوگرافی و عکس خوان ماتا
نام:خوان مانوئل ماتا گارسیا

تاریخ تولد:28/4/1988

ملیت:اسپانیا

پست:مهاجم دوم و چپ،هافبك چپ

قد:170

وزن:63

شماره پیراهن: 13


تیم های سابق:اوویدو،رئال مادرید و والنسیا

ماتای جوان فوتبالش را در اوویه دو شروع کرد و هرگز روزهای آغازینش در دنیای فوتبال را فراموش نخواهد کرد

ماتا یکی از مهره های کلیدی رئال (بی) یا رئال مادرید کاستیا در دسته دوم لالیگا بود. از آن زمان بود که ماتا نظر مثبت تیمهای بزرگ اسپانیا را به خود جلب کرد

ماتا بعد از نگردو دومین گلزن برتر کاستیا در دسته دوم رقابتهای لالیگا شد. هر دوی آنها در نهایت از رئال مادرید جدا شدند

و ماتا به والنسیا رفت تا فرصتهای بیشتری برای درخشش بیابد.

همین طور هم شد. خوان ماتا در نوامبر سال 2008 برای بازی دوستانه مقابل شیلی به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و بعد از آن معمولا در این لیست نام خود را می بیند


ماتا با پیراهن والنسیا بارها به برنابئو بازگشت. او در رقابتهای لالیگا 29 گل با پیراهن والنسیا به ثمر رساند

او در جام جهانی 2010 هم پیراهن ماتادورها را برتن کرد و سه بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده.ماتا اکنون برای آغاز ماجراجویی جدیدی به انگلیس و تیم چلسی امده است .

بیوگرافی داوید ویا

 
دیوید سانچز ویا در سوم دسامبر سال 1981 در لانگرو اسپانیا به دنیا امد.

دیود برای باشگاه بارسلونا و تیم ملی کشور اسپانیا بازی میکند.

دیود ویا بعلت داشتن مهارت های بسیار زیاد از جمله : سرعت، قدرت ضربه با هر دو پا، قدرت تمام کنندگی و... یکی از بهترین مهاجمان اسپانیا و حتی جهان به شمار میرود .

دیوید شهرت و محبوبیت خود را از چهره ی زیبا وشکستن رکورد گلزنی والنسیا در یک فصل با زدن 24 گل در فصل گذشته دارد.

دوره بازیگری

دیود دوران بازیگری خود را از سال 1991 در تیم جوانان لانگرو اغاز کرد و به مدت 8 سال در این تیم توپ زد ودر سال 1999 به تیم اسپورتینگ جیجون نقل مکان کرد و در طی سه سال برای این 80 بازی انجام داد و 38 گل نیز به ثمر رساند. وی درسال 2003به رئال ساراگوسا پیوست و پس از دو سال موفقیت امیز به همراه این تیم که در 81 بازی 35 گل به ثمر رساند و به همراه این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا وسوپر جام دست یافت در سال 2005 تیم والنسیا پیوست و هم اکنون در این تیم توپ میزند.

باشگاه والنسیا

دیوید ویا در فصل 06-2005در 35بازی 24 گل در لالیگا به ثمر رساند و با اختلاف یک گل نسبت به ساموئل اتوو از رسیدن به عنوان اقای گلی لالیگا (ال پیچیچی)محروم ماند.

او اولین هت-تریک را برای والنسیا در همین فصل ودر بازی برگشت مقابل اتلتیکو بیلبائو انجام داد.

تیم ملی فوتبال والنسیا

دیود اولین بازی ملی خود را در سال 2005 برای تیم ملی انجام داد و اولین گل ملی خود را در نوامبر همین سال در مقابل اسلواکی به ثمر رساند.

دیوید یکی از 23 بازیکنی بود که توسط لوییز اراگونز برای مسابقات جام جهانی2006المان انتخاب شد ودر اولین بازی در جام جهانی مقابل اوکراین دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند اما در مرحله 8/1 نهایی هر چند یکی از گل های اسپانیا را در مقابل فرانسه به ثمر رساند اما با شکست در این بازی از دور رقابت ها کنار رفتند.
وی بعد از چند فصل حضور در بارسلونا و کسب افتخارات متعدد قصد جدایی از این تیم را دارد که علت ان نیمکگت نشینی است .مقصد احتمالی وی بایرمونیخ است


افتخارات
قهرمانی با اسپانیا در جام جهانی
قهرمانی با اسپانیا در یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲
قهرمانی با بارسلونا در اسپانیا
قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

- مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004

- مقام قهرمانی سوپر جام اسپانیا به همراه ساراگوسا در سال 2004

- مقام سوم لالیگا به همراه والنسیا در سال 2005

- عنوان دومی اقای گلی لالیگا در سال 2005

عکس متحرک

 

گل منتخب فوریه 2013

1.گل اول کریس رونالدو به سویا | نتیجه حاصل شده 2-0 به سود رئال | نتیجه ی پایانی 4-1 به سود رئال

Download

2.گل کریس رونالدو به منچستر یونایتد | نتیجه حاصل شده 1-1 | نتیجه ی پایانی 1-1

Download

3.گل کاکا به دپورتیو لاکرونیا | نتیجه حاصل شده 1-1 | نتیجه ی پایانی 2-1 به سود رئال

Download

4.گل رافائل واران به بارسلونا | نتیجه حاصل شده 3-0 | نتیجه ی پایانی 3-1 به سود رئال

Download

عکس تیم پرسپولیس

عکس تیم استقلال

عکس بارسایی ها

عکس کنترائو

عکس کاسیاس

 

 

عکس ابراهیمویچ

عکس سرخیو راموس

عکس های ضد بارسایی

 
 


 
 
 
2013





 

عکس کاکا

 

 
 
 
 

عکس های متحرک رونالدو

www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو2www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو1www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو3www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو9

www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو

www.98mihan.com-کریستیانو رونالدو7

عکس های متحرک بارسایی

اطلاعیه

 

با سلام خدمت بازدیدکننده گرامی تصاویر موجود در وبلاگ به معنی آن نیست که فقط همین مطالب هستش بلکه این وبلاگ هر روز آپدیت میشود و عکسهای قدیمی جای خود را به عکسهای جدید میدهد و سعی میکنم حتما تمام بازیکنای که مطرح هستند عکس آنها رو در وب بذارم.با تشکر مدیر وبلاگ.


 

عکس بچگی و حال بازیکنان

 


 

 

بیوگرافی رونالدینیو


 
رونالدو ده آسیس موریرا (زادهٔ 21 مارس 1980 در پورتو آلگره، برزیل) فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر
با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها "رونالدینیو" شناخته می‌شود. رونالدینیو در زبان پرتغالی به معنی "رونالدوی کوچک"‌ است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود.
رونالدینیو در حال حاضر در بارسلونای اسپانیا بازی می‌کند و با این تیم به قهرمانی لیگ اسپانیا (2 بار) و جام قهرمانان اروپا رسیده است. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازی‌کن سال برگزیده شده است.
او در ضمن از موفق‌ترین بازی‌کنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی 2002 رسیده است.
تیم ملی برزیل
رونالدینیو در تیم زیر 17 سال برزیل شرکت داشت و در جام جهانی زیر 17 سال مصر 1997 برای برزیل به میدان آمد و درخشید. رونالدینیو اولین بار در 19 سالگی و در 1999 به تیم ملی بزرگسالان برزیل دعوت شد و در 26 ژوئن آن سال برای اولین بار مقابل لاتویا به میدان آمد. اولین تورنمنتی که او در آن شرکت داشت جام ملت‌های آمریکای جنوبی 1999 بود که او در اولین بازی خود در آن (در مقابل ونزوئلا)‌ گلی را به ثمر رساند و در پیروزی برزیل نقش داشت.
رونالدینیو در فتح جام جهانی 2002 توسط برزیل نیز نقش داشت و مشخصا در مرحله‌ی یک چهارم نهایی از روی ضربه‌ی آزاد و از فاصله‌ی 25 متری دروازه‌ی انگلستان را گشود. او در همان بازی به علت خطا روی دنی میلز اخراج شد و نیمه نهایی را از دست داد اما مجددا در فینال به میدان آمد و در پیروزی دو بر صفر مقابل آلمان و فتح جام شرکت داشت.
در 9 ژوئن 2005 او به عنوان کاپیتان تیم ملی برزیل در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها شرکت کرد و به همراه برزیل فاتح آن مسابفات شد. فینال آن بازی‌ها بین آرژانتین و برزیل بود که به پیروزی 4-1 برزیلی‌ها انجامید و رونالدینیو بهترین بازیکن این دیدار شناخته شد.
رونالدینیو در تیم برزیل برای جام جهانی 2006 حضور دارد و انتظار می‌رود از بهترین بازی‌کنان این تیم و کل جام باشد.
باشگاهی
گرمیو
رونالدینیو فوتبال حرفه‌ای را از تیم جوانان گرمیو (در شهر پورتو آلگره)‌ شروع کرد. اولین مربی او لوئیس فیلیپ اسکولاری بود که بعدها در فتح جام جهانی 2002 نیز مربی او شد. او برای اولین بار در جام باشگاه‌های آمریکای جنوبی در تیم بزرگسالان به دنیا آمد و سبک بازی، شم گلزنی، و قدرت کنترل توپ توسط او به شهرتش انجامید و نهایتا در 1999 در سن 19 سالگی به تیم ملی برزیل دعوت شد.
او در سال 2001 درصدد جدایی از گرمیو بود و از بسیاری از باشگاه‌ها بخصوص باشگاه‌های انگلیسی پیشنهاد داشت. علیرغم تمام این پیشنهادات (و برای مثال پیشنهاد باشگاه لیدز با رقمی نجومی)‌ او به لیگ فرانسه رفت و با پاری سن ژرمن قراردادی پنج ساله بست.
پاری سن ژرمن
در 2001 رونالدینیو از گرمیو جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. او در پاری سن ژرمن با مربی، لوئیس فرناندز، مشکلاتی داشت و مربی مدعی بود که او بیش از حد درگیر ذرق و برق پاریس و مسائل حاشیه‌ای است
پس از جام جهانی و درخشش ویژه‌ی او رونالدینیو مورد پیشنهادات بسیار قرار گرفت و بالاخره در 2003 قصد جدایی خود را اعلام کرد. نتیجتا باشگاه‌های بزرگ جهان همگی شروع به ارائه‌ی پیشنهادهای خود کردند. منچستر یونایتد و بارسلونا مهم‌ترین پیشنهاد‌دهنده‌ها بودند.
بارسلونا
در 19 ژولای 2003 رونالدینیو با مبلغ 18 میلیون پاوند به بارسلونا پیوست. خوان لاپورتا، رئیس وقت بارسلونا، ابتدا قول آوردن دیوید بکهام را به هواداران داده بود اما پیوستن بکهام به رئال مادرید او را بر آن داشت که به دنبال رونالدینیو برود و نهایتا از سد رقبایی چون منچستر یونایتد گذاشت و رونالدینیو را جذب کرد. بدین ترتیب رونالدینیو در میان بازار شایعات به باشگاهی پیوست که قبلا برزیلی‌های بسیاری را در پرورش داده بود: اواریستو، روماریو،‌رونالدو و ریوالدو.
رونالدینیو از همان ابتدا هنر خود را در بارسلونا نیز نشان داد. او در بازی تدارکاتی مقابل آث میلان گلی به ثمر رساند و از پایه‌های پیروزی 2 بر صفر تیمش بود. این اولین گل او برای بارسلونا بود.
او در اولین فصل حضورش در لالیگا به همراه بارسلونا به نایب قهرمانی آن رسید.در 20 دسامبر 2004 رونالدینیو از سوی فیفا به عنوان بازی‌کن برگزیده‌ی سال انتخاب شد و در این راه تیری آنری و آندری شوچنکو را مغلوب کرد.
در 19 نوامبر 2005 هنرنمایی رونالدینیو و به ثمر رساندن دو گل از سمت او بود که باعث پیروزی سه بر صفر بارسلونا مقابل رئال مادرید شد. رونالدینیو در سال 2004 و 2005 به خوبی برای تیمش به میدان رفت و به عنوان بهترین بازی‌کن اروپا و بهترین مهاجم جام قهرمانان اروپا انتخاب شد. رونالدینیو سومین فوتبالیست برزیلی تاریخ است که عنوان بهترین بازی‌کن سال اروپا را به دست می‌آورد. او در 19 دسامبر 2005 دوباره به عنوان بهترین بازی‌کن سال انتخاب شد و این عنوان را از فرانک لمپارد و ساموئل اتوو ربود. رونالدینیو در سال 2006 نیز در جام قهرمانان اروپا برای بارسلونا به میدان آمد. در 7 مارس 2006 او در بازی برگشت مقابل چلسی (در نوکمپ) انتقام سال گذشته را با به ثمر رساندن یک گل در تساوی یک بر یک مقابل چلسی گرفت. این تساوی باعث صعود بارسلونا به یک چهارم نهایی بازی‌ها شد. جلوه‌ی دیگر رونالدینیو در 18 آپریل 2006 و بازی رفت نیمه‌نهایی مقابل آث میلان بود که رونالدینیو با پاس خود، پایه‌گذار تک گل بازی توسط لودویک ژولی شد. بازی برگشت نیز بدون گل تمام شد تا رونالدینیو به همراه بارسلونا به فینال بازی‌ها راه پیدا کند. در این میان در 3 می 2006 بارسلونا با شکست دادن یک بر صفر سلتاویگو قهرمان لیگ اسپانیا شد و رونالدینیو نیز این افتخار را به کارنامه‌اش افزود. تنها چند هفته بعد، در 17 می 2006، بارسلونا به فینال جام باشگاه‌های اروپا رفت و آن‌جا آرسنال را 2 بر یک مغلوب کرد. رونالدینیو این فصل را با مجموع 25 گل تمام کرد که تابحال بهترین رکورد او است.
زندگی شخصی
مادر رونالدینیو، میگوئلینا،‌ سابقا فروشنده‌ی خانه‌به‌خانه بوده است و اکنون پرستار است. پدر او،‌ژائو، کارگر کشتی بود و در ضمن فوتبالیست آماتوری برای تیم کروزیرو. ژائو هنگام هشت سالگی رونالدینیو هنگام شنا در استخر خانوادگی دچار حمله‌ی قلبی شد و درگذشت. برادر بزرگ رونالدینیو،‌ روبرتو، در سطح حرفه‌ای و برای باشگاه گرمیو بازی می‌کرد اما مصدومیت باعث شد فوتبال را کنار بگذارد. او در حال حاضر مدیر برنامه‌های رونالدینیو است.
رونالدینیو با خاناینا ناتیل ویانا مندس، رقاصه‌ای که سابقه‌ی شرکت در برنامه‌ی تلویزیونی "دومینگائو ده فائوستائو" را داشت، ازدواج کرد و در 25 فوریه 2005 صاحب اولین فرزند خود از خاناینا شد و او را به یاد پدرش ژائو نام‌گذاری کرد.
معروف است که او از کودکی به فوتسال و فوتبال ساحلی علاقه داشت و استعدادش به همان‌جا برمی‌گردد.
رونالدینیو در ضمن از طرفداران پر و پا قرص موسیقی برزیلی است و با دوستانش طبل می‌نوازد و آواز می‌خواند



 

 

 

 

عکس های دی ماریا

عکس های هیگواین

http://i.m.goal.com/thumb/600/600/g/97595.jpghttp://www.cadenaser.com/recorte/20071009csrcsrdep_5/XLCO/Ies/Higuain-contento-gol-Recre.jpg

عکس های لمپارد

لمپاردلمپارد

لمپاردلمپارد

رتبه بندی بازیکن ها

 

۱ پژمان منتظری پژمان منتظری و باشگاه فعلی: استقلال تهران ۷۹۴
۲ امید ابراهیمی امید ابراهیمی و باشگاه فعلی: سپاهان اصفهان ۷۸۳
۳ مصطفی  شجاعی مصطفی شجاعی و باشگاه فعلی: مس کرمان ۷۶۱
۴ بختیار رحمانی بختیار رحمانی و باشگاه فعلی: فولاد خوزستان ۷۳۹
۵ فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی و باشگاه فعلی: استقلال تهران ۷۳۱
۶ احسان حاج صفی احسان حاج صفی و باشگاه فعلی: سپاهان اصفهان ۷۰۸
۷ سعید حلافی سعید حلافی و باشگاه فعلی: داماش گیلان ۶۸۳
۸ نیلسون نیلسون و باشگاه فعلی: پرسپولیس تهران ۶۵۹
۹ فلاویو لوپز فلاویو لوپز و باشگاه فعلی: تراکتورسازی تبریز ۶۴۳
۱۰ محمد وحید اسماعیلی بیگی محمد وحید اسماعیلی بیگی و باشگاه فعلی: مس کرمان ۶۱۸

 

اخبار ویژه

جدول رده بندی تیم ها

 
بازی برد باخت مساوی زده خورده
+/-
1
. اسپانیا
6 4 0 2 12 1 11 14
2
. آلمان
5 4 1 0 10 6 4 12
3
. پرتقال
5 3 1 1 6 4 2 10
4
. ایتالیا
6 2 1 3 6 7 -1 9
5
. انگلستان
4 2 0 2 5 3 2 8
6
. جمهوری چک
4 2 2 0 4 6 -2 6
7
. روسیه
3 1 1 1 5 3 2 4
8
. کرواسی
3 1 1 1 4 3 1 4
9
. یونان
4 1 2 1 5 7 -2 4
10
. فرانسه
4 1 2 1 3 5 -2 4
11
. سوئد
3 1 2 0 5 5 0 3
12
. دانمارک
3 1 2 0 4 5 -1 3
13
. اوکراین
3 1 2 0 2 4 -2 3
14
. لهستان
3 0 1 2 2 3 -1 2
15
. هلند
3 0 3 0 2 5 -3 0
16
. ایرلند
3 0 3 0 1 9 -8 0

دو عکس متحرک رئالی

 

عکس های مهدی رحمتی

 

عکس کریم انصاری فرد

برای دیدن عکس های کریم انصاری فرد به  ادامه ی مطلب بروید  

ادامه مطلب »

عکس های جواد نکونام

عکس کریم بنزما

عکس تیم ملی ایران

پرونده:Iran National Football Team.JPG

درباره ی علی کریمی

علي كريمي دنياي پرسپوليس/
همه و همه تماشا گران پرسپولیس او را دوست دارند و او را ستاره تیم محبوب خود میدانند

لقب کریمی جادوگر است و بد نیست که این لقب به او داده شده

علی کریمی مردی با اخلاق و با غیرت است

غذای مورد علاقه علی کریمی * او بیشتر ماکارونی را دوست دارد

بهترین گل * او گل محمدی را بیشتر از همه گل ها دوست دارد

بهترین تیم خارجی * بارسلونا را دوست دارد

بهترین بازیکن خارجی * لمپارد را دوست دارد

پس لقب جادوگر خیلی بهش میاددددددددددددددددد

علی کریمی در...مطالب زیر رو در مورد جادوگر بخونید جالبه...

فوتبال باشگاهی:
او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد. او سپس به نوجوانان سایپا پیوست و وی بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن‌جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.

پرسپولیس:
علی کریمی در سال ۱۳۷۷ به پرسپولیس پیوست و او توانست دو سال پیاپی در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ لیگ آزادگان را فتح کند. او بعد از مدتی مورد توجه باشگاه پروجا قرار گرفت؛ اما به خاطر پایین بودن قیمت پیشنهادی این باشگاه ایتالیایی او به این تیم ملحق نشد.[۱۱] او همچنین از اسپانیا هم پیشنهادهایی داشت که یکی از آن‌ها پیشنهاد اتلتیکو مادرید بود که وی آن پیشنهاد را نپذیرفت و برای نزدیک بودن به خانه‌اش به امارات رفت و به تیم الاهلی این کشور پیوست.

الاهلی امارات:
علی کریمی در سال ۲۰۰۱ به الاهلی امارات پیوست. این باشگاه اماراتی توانست در اولین فصل حضور کریمی اولین جام خودش را یعنی جام امیر را در فصل ۲۰۰۱-۲۰۰۲ فتح کند. کریمی در سال ۲۰۰۴ توانست ۱۴ گل برای تیمش به ثمر برساند.

بایرن مونیخ:
علی کریمی روز ۳ مه سال ۲۰۰۵ بنا به گزارش وب‌گاه رسمی باشگاه بایرن مونیخ به این تیم آلمانی پیوست. او پس از علی دایی و وحید هاشمیان سومین بازیکن ایرانی بود که در این باشگاه مشهور به هالیوود بازی می‌کرد. در ابتدا بسیاری معتقد بودند که انتقال کریمی برای این باشگاه تنها جنبه اقتصادی دارد، اما بازی‌های خوب این بازیکن مانع این انتقادات شد. علی کریمی خیلی زود توانست در جمع نام‌داران این باشگاه نظیر میشاییل بالاک، سباستین دایسلر، مارتین دمیکلیس، مهمت شول و زی روبرتو برای خود جایگاهی ثابت دست و پا کند، به طوری که برخی از این بازیکنان نیمکت‌نشین شدند. طبق یکی از بندهای قرارداد کریمی و بایرن مونیخ، پس از ۱۲ بازی این قرارداد به طور خودکار تمدید می‌شد که در بازی با هامبورگ این اتفاق افتاد، اما در همین بازی وی متأسفانه مصدوم شد، به طوری که نتوانست در بازیهای جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان در اندازه‌های واقعی خود ظاهر شود. کریمی همچنین از جمله بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌است و در مقابل سالزبورگ یک گل به ثمر رساند.[

حضور در قطر:
علی کریمی بعد از عدم درخشش در بایرن مونیخ به قطر رفت و برای تیم القطر آن کشور بازی کرد[۱۶] اما بازیهای او مورد توجه مسؤولان باشگاه قرار نگرفت و وقتی آن‌ها او را به تیم السیلیه فرستادند، وی خواستار جدایی از آن تیم شد و سپس به پرسپولیس بازگشت.

بازگشت به پرسپولیس:
علی کریمی به خاطر نارضایتی بابت حضور در قطر در یک تماس تلفنی یک‌ساعته با داریوش مصطفوی (مدیر وقت باشگاه پرسپولیس) به مذاکره پرداخت. سپس باشگاه پیروزی برای به‌خدمت گرفتن او به صورت قرضی از باشگاه السیلیه علاقه نشان داد و با دادن ۳۱۰ هزار دلار آمریکا به آن باشگاه، او را به صورت قرضی به‌خدمت گرفت[۱۸] و او در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۰۸ به طور رسمی قرارداد یک‌ساله با تیم سابقش امضا کرد.[۱۹]

او در اولین گلزنی خود توانست در شهرآورد تهران موفق به گلزنی شود و دو دقیقه بعد از ۱ بر صفر جلو افتادن استقلال بازی را به تساوی بکشاند.[۲۰] کریمی پنج روز بعد در بازی مقابل ابومسلم، هت‌تریک کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد و بازی در پایان با شکست ۴-۳ پرسپولیس به پایان رسید.[۲۱]

هنگامی‌که قرارداد علی کریمی تمدید نشده بود، عباس انصاری‌فرد مدیر وقت باشگاه ادعا کرده بود که علی کریمی چند پیشنهاد دیگر دارد و سپس گفت باشگاه منتظر می‌ماند تا ببیند وضع او چگونه است؛ اما بعد از آن علی کریمی چهار هفته صبر کرد تا با پیشنهاد تمدید قرارداد با باشگاه مواجه شود ولی او پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرد و بالآخره از جمع قرمزپوشان جدا شد.

استیل آذین:
علی کریمی در سال ۱۳۸۸ به سبب عدم تمایل مدیران باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با وی، این باشگاه را ترک کرد و به استیل آذین پیوست.[۲۳] در فصل ۸۷-۸۸ لیگ برتر علی کریمی ۱۴ گل به ثمر رساند و با دریافت ۹ کارت زرد و ۳ کارت قرمز خشن‌ترین بازیکن در لیگ برتر نهم شناخته شد.

شالکه آلمان:
علی کریمی با عقد قرارداد ۵ ماهه به شالکه۰۴ آلمان پیوست و با شماره ۱۰ وارد میدان مسابقه شد.[۳۳] او به خاطر نیمکت نشینی و فقط دقایقی حضور در زمین ناراضی بود. او سپس طبق صحبتش مبنی سر رفتن حوصله‌اش در آلمان به تهران بازگشت.

حضور دوباره در پرسپولیس:
او بالآخره در سال ۱۳۹۰ بعد از صحبت با حبیب کاشانی با عقد قرار دادی به پرسپولیس بازگشت و به دوران حضورش در آلمان پایان داد، تا او اولین خرید سرخپوشان پایتخت در فصل جدید باشد.

فوتبال ملی:
کریمی از لحاظ تعداد بازی‌‌ها و همچنین در تعداد گل‌ها سومین بازیکن برتر تاریخچه تیم ملی فوتبال ایران شناخته می‌شود.[۴۲] او اولین بازی ملی خود را در سال ۱۳۷۷ برابر تیم ملی کویت انجام داد.[۸] و در همان سال قهرمانی بازی‌های آسیایی ۱۹۹۸ بانکوک را به همراه تیم ملی جشن گرفت و یکی از ۲ گل ایران در بازی فینال را مقابل کویت به ثمر رساند.[نیازمند منبع]

او در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ نیز از بازیکنان تیم ملی ایران بود و توانست در بازی مقابل گوآم پنج گل به ثمر برساند. همچنین وی اولین بازیش را در پست هافبک تهاجمی را مقابل ایرلند را در مرحله پلی-آف جام جهانی در شهر دوبلین انجام داد.[۴۳]

علی کریمی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۴ با زدن ۵ گل آقای گل مشترک مسابقات شد. ایران در این مسابقات پس از ژاپن و چین سوم شد و هت‌تریک علی کریمی در بازی با کره جنوبی در یک‌چهارم‌نهایی نقش مهمی در این موفقیت ایران داشت. او در همان سال بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا شناخته شد و قهرمانی بازی‌های غرب آسیا را نیز به همراه تیم ملی کسب کرد. [۸]

کریمی در جام جهانی ۲۰۰۶ نمایش ضعیفی داشت که به مصدومیت طولانی‌مدت او مربوط می‌شد. در سال ۲۰۰۸ در پی انتقاداتی شدید از فدراسیون فوتبال ایران از حضور تیم ملی محروم شد. چندی بعد با مداخله محمود احمدی‌نژاد و سید حسن خمینی دوباره به تیم ملی بازگشت.[۴۴] در اکتبر ۲۰۰۸ در حالی که علی دایی او را به تیم ملی دعوت کرده بود، کناره‌گیری خود را از فوتبال ملی اعلام کرد. علی دایی اعلام کرد که کریمی دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد کرد و اینچنین هم شد. کریمی با برکناری دایی مجدداً برای حضور در تیم ملی افشین قطبی اعلام آمادگی کرد و به تیم دعوت شد. او تک گل ایران در مقابل امارات در بازی برگشت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ را به ثمر رساند و امیدهای ایران را برای صعود زنده نگاه داشت. در آخرین بازی مقابل کره جنوبی او و چند بازیکن دیگر با بستن مچ‌بندهای سبز همبستگی خود را با معترضان به انتخابات ریاست جمهوری نشان دادند. پس از آن اخباری در مورد محرومیت یا خداحافظی این بازیکنان منتشر شد که فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به پرسش فیفا در این مورد اعلام کرد تصمیمی بر علیه این بازیکنان اتخاذ نشده‌است. کریمی در اسفند ۸۸ بار دیگر از سوی افشین قطبی به تیم ملی دعوت شد و در بازی مقابل تایلند حاضر شد.[۴۵]

او پس از مدتی دوری از تیم ملی دوباره توسط کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم، به تیم ملی ایران دعوت شد.
 

عکس های جانواریو

 

عکس فرهاد مجیدی

9202010121043rdz.jpghttp://dl.funiha.com/images/39976276354736895989.jpg

عکس بازیکنان نسبتا معروف

 

 

برای دیدن عکسها به ادمه مطلب بروید.

ادامه مطلب »

عکس های علیرضا حقیقی

کاریکاتور بازیکنان

 

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

کاریکاتور بازیکنان فوتبال (19 عکس)

 

 
 
 

عکس الکساندر دلپیرو

عکس های ویکتور والدز

برترین گلزنان لالیگا

 

 
 
 
 
 


کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با خنتو ، پیری ، آمانسیو و بوتراگوئنو دیدار کرد . بازیکن پرتغالی با رکورد خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال برابری کرده و با 182 گلی که زده رکورد سه تای دیگر را پشت سر گذاشته است . اما کریستیانو راضی بشو نیست :" همیشه گفته ام که رکوردها برای شکسته شدن هستند . نه تنها برای من بلکه برای نسلهای آتی . خوشحالم که این رکوردها را شکستم و از این که به این آمار رسیدم خرسند هستم . می خواهم که پیش بروم و به صدر جدول برسم .
بقیه خبر در ادامه مطلب میباشد


 
 


 
 

 
 

بیوگرافی کاکا


 

متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۲ در شهر برزیلیا،پایتخت کشور برزیل
دوره نوجوانی و جوانی خود را با عضویت در تیم باشگاهی سائوپائولو سپری کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۱ عضو تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در ۱۳۱ بازی رسمی ۴۸ گل برایشان زد.
الگوی او در فوتبال به گفته خودش:هموطنش«رای» که باشگاه سابق او نیز سائوپائولو بوده است.
وی در ژوئن ۲۰۰۳ تیم خانگی اش یعنی سائوپائولو را ترک و به میلان،یکی از بهترین باشگاههای حال حاضر ایتالیا و اروپا پیوست.
در ۲۳ دسامبر ۲۰۰۵ روز جمعه ساعت ۱۹ به وقت برزیل ریکاردو کاکا در حضور حداقل ۶۰۰ مهمان با کارولین ۱۸ ساله فرزند نماینده کمپانی «دیور»،در شهر سائوپائولوی برزیل ازدواج کرد.
تبریک میلان به کاکا:
باشگاه میلان در یک پیام رسمی و ویژه به کاکا و همسرش تبریک گفت.از جمع میلانی ها دیدا،سرجینیو ،کافو،لئوناردو و آریدو برایدا در این مراسم حضور داشتند.
کاکا در مصاحبه با مجله نوولا ۲۰۰۰ ازدواج با کارولین را بهترین تصمیم خود بعد از پیوستن به میلان عنوان کرد.این تک ستاره برزیلی گفت:«برزیل،میلان و کارولین به همراه خانواده ام زیباترین چیزها در زندگی ام هستند و آنها را عاشقانه دوست دارم.۲۳ دسامبر بی نظیرترین روز زندگی ام بود.خوشحالم که در شهر سائوپائولو با کارولین ازدواج کردم.
وی به عنوان سفیر غذا در سازمان ملل برای کمک به کودکان محروم مشغول به کار است.
دور از فوتبال:
در زمان استراحت و دوری از فوتبال یا آشپزی میکند و یا به سینما میرود.اگر هم نتواند به سینما برود حتما دی وی دی آن فیلم را تهیه خواهد کرد.امکان ندارد فیلم جدیدی را از دست بدهد.آشپزی کردن را هم خیلی دوست دارد و مایل است غذایش را خودش آماده کند.دستپختش در غذاهای ایتالیایی هم حرف ندارد .
اگر فوتبالیست نمی شد:
اتومبیل رانی را بسیار دوست دارد.اگر فوتبالیست نمی شد در تیم فراری خاطره «آیرتون سنا»را زنده میکرد.او قهرمان ورزشی کاکا در این رشته و فرمول یک می باشد.از سوارشدن و سرعت با اتومبیل های مسابقه ای لذت می برد.
او طرقدار تیم فراری است.به عقیده او فراری بی رقیب ترین تیم اتومبیل رانی در جهان است.کاکا از زمانی که آیرتون سنا در آن عضویت داشت عاشق این تیم بوده.با اینکه سن کمی داشته ولی او را خیلی دوست داشته است.او معتقد است برای برزیلی ها سنا یک قهرمان ملی است.به عقیده او شوماخر، باریچلو و آلونسو از بهترین رانندگان فرمول یک جهان هستند.او همچنین والنتینو روسی را جسورترین راننده ای می داند که تا به امروز روی پیست های موتورسواری دیده است.روسی یکی از دوستان نزدیک کاکاست.کاکا هم چندین بار مسابقاتش را از نزدیک دیده است.ولی چون رابطه خوبی با موتورسیکلت ندارد اصلا دوست ندارد جای روسی باشد.اما او را به خاطر مهارت هایش می ستاید.
اطلات کوتاه
نام:ریکاردوایزاکسون داس سانتوزلیته معرف به کاکا
میزان تحصیلات :دیپلم
سن:25باملیت برزیلی
نام پدر:بوسکوایزاکسون
نام مادر:سیمون کریستیان داس سانتوز
نام برادر:رودریگوایزاکسون داس سانتوز لیته
نام همسر:کارولین سیکو
دین:مسیحی پروتستان
کتاب مورد علاقه:انجیل.قران
در30سپتامبر سال200 درحالیکه به خونه میرفت بابرخورد به استخرشش مهره ستون فقراتش شکست ودرآستانه ترک فوتبال بود که با ایمان به خداوعیسی مسیح(ع)سلامتیشرا به دست آورد
وهر بار که گل میزند برای تشکری از خداوعیسی مسیح دستانش را
بالا می کند واز خداومسیح تشکرمی کند

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد